Select Page
Retour flessen

De bezorger kan helaas geen flessen retour nemen.

Retourgarantie producten

Wij zijn verantwoordelijk voor de kwaliteit, beschadiging en/of vermissing van producten tot het moment van bezorging. De bezorger kan helaas geen producten (food of non-food) van uw bestelling retour nemen (behalve als de centrale daar toestemming voor geeft). U dient ten tijde van de bezorging alle producten in het bijzijn van de bezorger te controleren op a) het juiste gewicht, b) de kwaliteit, c) het aantal, en d) versheid. Indien u dit niet doet vervalt de retour garantie. Eventuele mankementen en/of klachten dienen ter plekke aan de bezorger kenbaar gemaakt te worden. Alhoewel de bezorger een notitie zal maken van de situatie, zult u zelf de volgende stappen moeten ondernemen: 1) u maakt foto’s van het product/de producten, 2) u beschrijft wat er mankeert, 3) u neemt contact op via Whatsapp met het nummer dat bij uw account hoort. Wij streven er naar om u binnen 24 uur een restitutie te geven (ter hoogte van het aankoopbedrag) zodra een afspraak daarover is gemaakt.